Чому креативність потребує сміливості?
Єльський центр емоційного університету презентував дослідження, яке показало, що сприятливе, що підтримує середовище в школі і на роботі допомагає розвитку творчого процесу, появи більшої кількості творчих ідей і сміливості їх висловлювання.

Дослідники вирішили виміряти ставлення до творчості- думки і почуття, які виникають, коли стикаєшся з творчою роботою. Питання, що задаються старшокласникам і студентам, стосувалися їх очікування щодо того, що могло б статися якби вони поділилися оригінальними ідеями з іншими. Аналізуючи відповіді, дослідники знайшли три фактори описують те, що може бути перешкодою в висловлювання творчих ідей.
1
Перший фактор що негативно впливає на креативність - це те, як ідею сприймуть. Студенти і школярі хвилюються з приводу негативних соціальних наслідків при висловлюванні власних ідей: чи не подумають однокласники, що їх ідеї дурні, чи не будуть сміятися над ними, раптом вчиталя подумають що це нешанобливо.
2
Другий фактор - дотримуватися перевіреного і вірного. Ця стратегія стосується того, що краще бути в безпеці ніж проявляти оригінальність і креативність. Ця стратегія особливо добре відома вчителям і професорам, коли їхні учні хочуть знати, що конкретно потрібно зробити для виконання самостійної лабораторної роботи. Вчителі та професора хочуть, щоб учні самі подумали і зробили свої висновки, але учні не завжди готові до цього і шукають універсальну формулу.
3
Третій фактор - сміливість для того що б бути творчим. Цей фактор частина особистісної складової. Люди з цією рисою характеру схильні обговорювати і ділиться ідеями без вичікування моменту в якому зможуть проявити себе. Такі люди з більше відкриті новим ідеям і досвіду і готові застосовувати його в різних областях, від мистецтва до науки і підприємництва.
Так само дослідження були зосереджені на шкільному кліматі, його ролі у формуванні творчості серед учнів. У дослідженнях враховувалося кілька чинників, починаючи від якості освіти, емоційної і фізичної безпеки, дружнього ставлення викладачів і закінчуючи зовнішнім виглядом школи.

Так в школах де були плітки, великий розрив між вчителями та учнями був пов'язаний з більш інтенсивним очікування негативних наслідків в той час як більш високу якість викладання, підтримка і лояльність вчителів до різноманітності ідей мала позитивний вплив на прояви творчих ідей і зберігалася протягом року.

Коли ж опитували людей що працюють і професіоналів, тільки половина з них повідомила що мають право голосу на роботі в тій чи іншій мірі, таким чином не мають можливості розвивати свою креативність. Так само креативність визначається тим, наскільки організація цінує, заохочує і нагороджує творчість.

Уроки цього дослідження очевидні: якщо викладачі хочуть підготувати учнів до роботи в майбутньому і якщо керівники організацій хочуть отримати вигоду з творчості та інновацій співробітників, їм необхідно інвестувати в створення клімату, який дає можливість висловлювати стурбованості й пропозиції, клімат, поважаючий різноманітність, і клімат, в якому цінується побудова відносин.

Взаємовідносини, які служать взірцем - відносини між вчителями та іншими дорослими в школі або між лідерами організації - будуть особливо важливі для завдання тонусу організації. Завдання на майбутнє полягає в тому, щоб на громадському і індивідуальному рівні змістити ставлення до творчості з побоювання на цікавість і сміливість.
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/creativity-the-art-and-science/202008/why-creativity-takes-courage